ÄNTLIGEN: Nu kan du vara med i ”Den som skrattar förlorar” – och stötta Musikhjälpen på samma gång

Humorprogrammet ”Den som skrattar förlorar” har i över tre år roat svenskarna på Facebook och Youtube med usla skämt och torra ordvitsar. Avsnitten snittar sammantaget över en miljon visningar – och har ett enormt genomslag inom sociala medier.

Förra året vann gänget bakom showen pris för ”Årets humorklipp” på Barncancergalan och man drog för två år sedan också in 66 000 kr till Musikhjälpen. Nu satsar vi på att bräcka den noteringen när vi åter igen auktionerar ut ett helt specialprogram via Tradera!

Klicka HÄR för att komma till auktionen!

Det är många tittare och företag som hör av sig med förfrågningar om att på olika sätt vara med i ett avsnitt av Den som skrattar förlorar – antingen genom att själv sitta framför kameran och dra skämt, eller att som sponsor synas i samband med programmet.

Nu finns ett gyllene läge för att det här ska kunna bli verklighet!

I samband med årets Musikhjälpen – som pågår mellan 14 och 20 december – så auktionerar vi ut ett helt specialavsnitt.

– Det känns jäkligt bra och roligt att kunna bidra till något viktigt. I år handlar Musikhjälpen om att förbättra allas rätt till vård – och det vill vi självfallet haka på. Det kommer bli svårt att bräcka 66 000 kr som vi drog in 2018, men vi ser det också som en möjlighet att få samarbeta och ha kul med något härligt företag eller några riktiga hardcore-fans, säger Niclas Norlindh, som ofta syns i programmet.

Han kommer tillsammans med Jonatan Jonasson, som är en annan i gänget, också att gästa Musikhjälpens bur den 16 december runt 22-tiden, vilket sänds på TV.

Auktionen av det här specialavsnittet pågår till söndagen den 20 december klockan 23.59. Varenda krona den drar in går givetvis till Musikhjälpen.

Klicka HÄR för att komma till auktionen!

Det här ingår

Medverkan, om så önskas, i programmet för max två personer samt alla exponeringsytor i avsnittet som publiceras på Facebook (Den som skrattar förlorar-sidan) och Youtube (kanalen Newplay).

– Startskylt – presenteras med logotype och kort prata

– Slutskylt – med logotype och budskap

– Facebook-”hand shake” i samband med Facebook-inlägget med länk till vinnarens/sponsorns Facebook-sida

– Budskap i program-ava – person framför kameran tackar vinnaren/sponsorn och förmedlar ett önskat budskap (med reservation för att det inte får strida mot vår värdegrund)

Övriga villkor

– Inspelnings- och publiceringsdatum bestäms i samråd med vinnaren

– Inspelning sker i vår studio i centrala Stockholm

– Vinnaren står själv för resa, logi och liknande omkostnader

Klicka HÄR för att komma till auktionen!

Tryck gärna på dela-knappen för att sprida den här underbara nyheten till dina vänner!